A turizmusban is versenyelőnyt jelent a virtuális térben való megjelenés

A turizmusban az utazástervezések többsége a digitális térben történik, a keresések 70 százaléka mobileszközről, applikációból zajlik. Az utazni vágyók leginkább szállásközvetítő oldalakon keresztül informálódnak a lehetőségekről (80%) és leggyakrabban itt is foglalnak szállást (64%). Az utazók az online szálláshely-közvetítő platformok jellemzőinek tartják az árak és szálláshelyek összehasonlításának lehetőségét, azt a tényt, hogy nem szükséges közvetlen kapcsolatba kerülniük a szállásadóval. 2022-ben növekedni fog a belföldi desztinációk, illetve a személygépkocsival megközelíthető külföldi szálláshelyek iránti igény, a szállásadók szempontjából pedig az fog versenyelőnybe kerülni, aki képes saját egyediségét a virtuális világban is megmutatni – derül ki a Szallas Group saját kutatásából, számolt be Szigetvári József, a magyar központú Szallas Group vezérigazgatója... Tovább a cikkre

Az úgynevezett “long covid” hatására új utazási trendek vannak születőben:

  • Menő lett a belföldi és a helyi kultúra támogatása.
  • Legyen lehetőség a szénlábnyomunk minimalizálására.
  • Egyre nagyobb az igény, hogy kiszakadjunk a megszokottból, s új izgalmas programokat keressünk.
  • Fontos, hogy az utazás minden folyamatához legyen elérhető technológia (például applikációk foglaláshoz, helyszíni látnivalók kereséséhez, helymeghatározó térkép).
  • Az ingyen lemondható foglalások népszerűbbé váltak.
  • Felértékelődött az egészség és wellness utak szerepe.
  • Minél egyedibb élményekre vágynak a vendégek.
  • Elvárt, hogy a szállásadók biztosítsák a tömegmentességet.

További hírek: