Pizsamában dobták ki a hotelből, mert rossz értékelést adott a vendég

A 63 éves Susan Legert és 6 éves unokáját kirúgták az amerikai Baymont Inn & Suitesből, mert a hölgy rossz értékelést adott az interneten a hotelről – derül ki a Mirror cikkéből.

A vendég az értékelésben megírta, hogy nem lehetett lehúzni vécét a szobájukban és nem használhatták a hotel medencéjét sem, mert az le volt zárva. A nő ezekért a hibákért az ötből három csillagra értékelte a szállodát.

„Tűnjenek el innen! Rossz értékelést adott nekünk, ezért nem maradhat itt” – mondta a hotelmenedzser a nőnek, aki azt hitte, csak átverés, ami velük történik. A szállodavezető, Danny Vyas azt állítja, a nő a nap folyamán rengeteget panaszkodott. „Legalább tízszer telefonált a portára egy órán belül, azzal, hogy semmi sem működik a szobájukban. Ha azt akarod, hogy ne rúgjanak ki egy szállodából, akkor ne adj rossz értékelést” -nyilatkozta a férfi.

Leger jelentette az ügyet a rendőrségen, de végül úgy néz ki, nem kér jogi elégtételt a Baymont Inn & Suites szállodától.

Utánanéztünk a helynek, és az az igazság, hogy az online értékelések alapján a vendégnek van igaza, a hely krónikusan küszködik problémákkal, amikről a vendégek folyamatosan panaszkodnak. Láthatóan ezekkel nem igazán törődnek, hacsak nem éppen ilyen látványos módon, mint az a mostani döbbenetes esetben történt.

A Google-ben 3,3 csillagot, a Bookingon szégyenteljes 6,7 pontot kapott. Nem meglepő módon a TripAdvisor 4,0 pontos (5-ből) értékelése a legjobb. A TripAdvisor értékeléseivel kapcsolatban számtalanszor megjegyeztem már és előadást is tartottam róla az Utazás Kiállításon, hogy nem érdemes ezeket elolvasni és komolyan venni, mert egész egyszerűen semmilyen kontroll nincsen felette, bárki bármilyen helyről írhat bármit akár rosszat, akár jót, akkor is ha nem járt ott soha életében. Sőt, a helyek saját maguknak is írhatnak nekik kedvező értékeléseket.

További hírek: