2022 márciusában a lett airBaltic légitársaság 161 100 utast szállított – csaknem ötször többet, mint az előző év azonos időszakában és 2380 járatot teljesített.
Martin Gauss, az airBaltic vezérigazgatója: „Hivatalosan is megérkezett a nyári szezon, ami azt jelenti, hogy a járataink száma és a gépek töltöttsége is nőni fog. Idén nyáron több mint 90 útvonalon repülünk. A légi közlekedés és a világ egésze számos kihívással szembesült az elmúlt két évben, de mi folytatjuk a felépülés felé vezető utat.”
2022 márciusában az airBaltic 15 perces repülési pontossági mutatója 92,8%-ot ért el. Ez azt jelenti, hogy minden 100 airBaltic járatból több mint 92 a tervezett időpontban vagy legfeljebb 15 perces késéssel indult.
Az airBaltic lett légitársaság bejelentette, hogy miután megkapta az Airbus A220-300-as repülőgépeire immár a 149 férőhelyes üzemelési engedélyt, így a légitársaság összes repülőgépének fokozatosan megváltozik az utastér konfigurációja és az eddig blokkolt ülések is foglalhatóak lesznek.
Martin Gauss, az airBaltic vezérigazgatója: „Február végén megkaptuk az első Airbus A220-300 típusú repülőgépünket, amely már 149 férőhelyes üzemre képes. Eddig 145 ülést tudtunk használni a gépeken, de a jövőben a meglévő flottát is a többletkapacitás kihasználásához igazítjuk, ami tovább növeli működésünk hatékonyságát.
2022. április 5-től a társaság megváltoztatja az airBaltic 33 Airbus A220-300 típusú flottájából az első öt gépének az utastér konfigurációját. Az airBaltic azt tervezi, hogy 2023 nyarára az összes gépén már149 ülőhely áll majd rendelkezésre.
2020 májusa óta az airBaltic minden járatát egyetlen repülőgéptípussal – Airbus A220-300-assal – üzemelteti, így egyszerűsítve a folyamatokat és kihasználva a repülőgépek által biztosított többlethatékonyságot.